2011. jan. 30.

7.feji

Sziasztok!
Képzeljétek sikerült megírnom a következő fejezetet és elég hosszó lett.Remélem tetszeni fog.A képeknél megtaláljátok a ruhákat,hajakat kiegészítés képpen.

7.Szalagavató
 
 2 évvel késöbb
 2 év.Ennyi telt el a szüleim halála óta.Tegnap volt a 18. születésnapom de semmi örömömöt nem érzek.Miért?A majdnem csókunk óta Jacob-bal rettenetesen megromlott a kapcsolatunk és késöbb az összes többi barátommal is.Egy baátom van pontosabban a volt pasim akivel a pénteki szalagavatón is táncolni fogok,és néha beszélek Emily-vel telefonon vagy elmegyünk vásárolni.Billy mindig bíztat,hogy nem lesz semmi baj és nemsokára kibékülünk...de én már nemhiszek ebben.Jacob már sosem alszik itthon és egy hónapban egyszer ha látom.Küldtem neki meghívót és kértem,hogy jelezzen ha jön,ha nem.De semmi.Most éppen a suliba készülök és azon gondolkozom mit rontottam el.Talán ő neki az a baj,hogy idejöttem?De hiszen az elején olyan jól megvoltunk.Szóval a 18.születésnapomat főzéssel és takarítással töltöttem.Billy ajánlotta,hogy csináljunk valamit de én elutasítottam.Hisz mit ér a 18.születésnapom barátok és buli nélkül!?Amikor elvágtam valamimet vagy olyan helyzetbe kerültem,továbbra is tudtam használni azt a bizonyos "erőmet".
 
Vállamra vettem a táskát es elindultam a suliba.Mivel nincs ki vigyen és a motorom rossz ezért már egy ideje gyalog járok suliba is.Mikor megérkeztem Matt (a volt pasim) odaszaladt hozzám és két puszival üdvözölt.
-Szia Bessy!Képzeld ma egész nap próbálunk mivel előrehozták a szalagavatót totál káoszvan mindenhol a teremhiány meg minden.Szerencse,hogy nekünk erre a hétre le lett foglalva.-lihegett
-Úristen!És mikor lesz?-kérdeztem kétségbeesve
-Ne akadj ki.-próbált nyugtatni.-Holnapután.
-Úristen ezt nem hiszem el,ilyen nincs,nekem annyi...-kapkodtam a levegőt.
-Hé-hé-hé...Nyugi.Na de gyere menyünk mert mingyárt kezdődik az első próbánk.Elősször a keringő aztán az osztálytánc.
Az egész napot próbálással töltöttük és teljese lefáradt mindenki.A tanár engem és Matt-et tett előre mivel mivoltunk a legjobbak aza osztályból.A holnapi napot is próbával fogjuk tölteni és az utolsó óra osztályfőnöki lesz,hogy megbeszéljük a menetet.Szerdán reggel főpróba aztán délután 4-kor még egy amikor ugyanis a szalagtűzéshez a bevonulást fogjuk elprőbálni és 8-kor kezdődik az egész.Valószínű valamikor éjfél körül lesz vége és aki akar még ottmaradhat bulizni is.Nem tervezem,hogy ottmaradok mivel minek és kivel?Csak azért meg nemfogok elmenni hogy elszívjam a levegőt a táncolóktól.
-Megjöttem!-kiabáltam be.Amint beljebb értem Jacob-bal találtam szembe magam aki éppen Billy-vel beszélgetett.-Sziasztok!Csinálok valami ebédet aztán elmegyek műkörmöshöz meg veszek cipőt.Előrrébhozták a szalagavatót.Holnapután lesz és totál káosz van.A tanár még ma alakította át a keringő végét és ma is és meg még holnapis egész nap próbálni fogunk.-raktam le a táskám és közben nekiállttam elkészíteni a husosmakarónit.
-Keringőzöl?-nemis a kérdés lepett meg hanem az aki kérdezte.
-Igen.Talán valami gond van vele?-néztem felhúzott szemöldökkel Jacob-ra aki csak megvonta a vállát és bevonult a szobájába ami mostmár az enyém.Ugyanis minden cuccát elvitte csak egy kics komód van amiben van egy pár ruhája.Miután elkészültem az ebéddel szedtem két tányérral és letettem az asztalra.Billy rögtön nekilátott de Jacob még mindig a szobámban volt.
-Jacob kész az ebéd.-kopogtam be mire az ajtó kinyílt és se szó se beszéd kivonult a konyhába és elkezdett ő is enni.
-Na jó , jóétvágyat.Én elmentem,majd jövök valamikor.Sziaszok!
Elsétáltam a buszmegállóhoz és éppen,hogy odaértem mivel a busz pont akkor érkezett meg.Felszálltam rá és az elvitt egészen abba a boltba ahova akatam menni.Hosszas keresgélés után megtaláltam a megfelelő cipőket aztán már száguldottam is a műkörmöshöz.3 óra mulva a végeredménnyel nagyon elégetett voltam.Teljesen illik a keringőhöz és az ára se volt olyan hú de magas,readásul a csaj nagyon kedvesvolt.
Mikor hazértem Jacob már nem volt ott.A keringőhöz édesanyám esküvői ruháját fogom felvenni.Még ö mondta,hogy azt szeretné ha azt viselném amit persze én szívesen meg is teszek.
A következő nap is hamar eltelt.Már az egész osztály teljesen fáradt volt a próbák végére.Hazamentem és meglepetésemre ismét Jacob-ba botlottam.Próbáltam vele beszélgetni de ő nem szólt hozzám ami rettentő rosszul esett,mivel még mindig szerelmesvagyok belé.Nemtudom kiverni a fejemből.Bármennyire fáj is,hogy így viselkedik velem és,hogy nem szeret én attól még ugyanúgy szerelmesvagyok belé.
-Szánalmas vagy Jacob Black!A 18. születésnapomat és még a 17.-et is egyedül töltöttem takarítottam és főztem...-suttogva tettem hozzá-de már nem érdekel.Ő meglepődve nézett rám.Lehet nem is tudta,hogy most volt a születésnapom.Ismét dühös lettem és kiabáni kezdtem.-2 éve tűröm ezt az egészet.Elősször te aztán mindenki más is megutált.Fogalmamsincs miért...de mostmár ez sem érdekel.Eddig próbáltam jóvátenni az amit elkövettem,bármi is volt az,de téged az se érdekelne ha öngyilkos lennék miattad és a többiek miatt.Ha te így akkor én is.Mostantól magasról szarokrád!-teli torkomból kiabáltam rá aztán a szobámba futottam és kulcsrazártam az ajtót.Egyeltalán nem voltam dühös,sokkal inkább megbántott és elhanyagolt.Már két éve úgy nézek ki mint egy szekrényben tárolt doboz amit csak néha vettek elő.Billy-nek ,Matt-nek és Emily-nek köszönhetem,hogy még nem lettem depressziós.Addig sírtam mív végül elaludtam.
A reggel ugyan olyan volt mint mint az elmúlt két nap,sulibamentem ahol próbáltam aztán hazajöttem és volt egykis időm pihenni,de aztán készülődnöm kellett.Gondolkoztam a sminkemen és a hajamon is végül amellett döntöttem,hogy megkérem Emily-t hogy jöjjön át és csinálja meg nekem.
-Szia Emily.Bessy vagyok.Át tudnál jönni segíten?A hajamat meg a sminkemet kéne megcsinálni!?
-Szia.Persze megyek kb 10 perc és ottvagyok.
-Köszönöm
-Semmiség.
Éppen a ruhámat próbáltam mikor csöngettek.Ígyhát ruhába mentem ajtótnyitni.
-Szia.Wáooo...csini.:ölelt meg Emily és adott két puszit az arcomra.
-Szia.Köszi,éppen most próbálom a ruhákat.-mondtam neki miután beendgedtem.
-Értem.Egyépként mien hajat szeretnél?-kérdezte miközben bevonultunk a fürdőbe és magunkrazártam.
-Hát...igazságszerint fogalmamsincs.Rádbízom.-gyorsan átvettem a ruhámat,hogy ne a kosztümöm legyen olyan.Nem vagyok szégyenlős lányok előtt.Fiúk előtt viszont nagyonis,habár eddig még nem vetkőztem senki előtt.A fürdőruha valamiért nem zavar de ha csak simán kellene lennem akkor biztos paradicsom lenék.Emily megmosta a hajamat és gyönyörűen megcsinálta.Sokat nőtt a hajam a két évben és nekem eszemágábansincs mégegyszer levágatni.A hajam után megcsinálta a sminkemet is és végül segített felvenni a ruhámat is.
-Sajnálom,hogy nem tudok elmenni de Sam nem enged.Nemtudom mi van a fiúkkal,egyszercsak Jacob teljesen letört aztán a többi fiú is.
-Semmi baj,megértem.Egyépként én sem tudom,hogy mivan Jacob-bal.A többi fiúval meg már nem is találkozom szinte.Seth-el se beszélek sose.Ő is kerül,mint mindenki más.Egyedül te és Matt vagytok nekem.-Emily együttérzően átölelt mikor látta az előbuggyanni készülő könnyeimet.
-Jaj Bess.Nagyon sajnálom,már próbáltam őket rábírni de semmi nem hat rájuk.Na de nesírj,ma legyél boldog!Elvigyelek a suliba?
-Nem kell köszönöm,megoldom.
-Rendben akkor én megyek is.Szia.
-Szia.
Miután elment én összeszedtem a cuccaimat és elindultam a suliba.Billy majd 8-ra jön.Ő az egyetlen aki eljön.
Mikor beértem a suliba ismét Matt-be botlottam.
-Szia Bess.Huhhh...hát...nagyon csinos.-vigyorgott rám amit én ugyanúgy viszonoztam.
-Köszi.Te is jól nézel ki.
-Bess..nemlehetne,hogy...tudod folytassuk ott ahol abbahagytuk.Tudom szünetetkértem de már tudom mit akarok.Én szeretlek.-Akkor és ott jöttem rá.Matt-be is szerelmes vagyok.Jacob-ba jobban de az a szerelmem viszozatlan.Matt viszont tényleg szeret.Két évig jártunk és mindent tudunk egymásrol.
-Rendben.-mosolyogtam és megcsókoltam.-De menjünk.
-Persze.Szeretlek.
A nagy próbálásba márcsak azt vettük észre,hogy a vendégek az ajtóban tömörülnek.
-Jóestét kívánok minden jelenlévőnek!Én vagyok a mai "műsorvezető".Mindenki tudja miért vagyunk most itt.A 4 végzős osztály ma kapja meg a kis kék szalagját ami már több ezeréves hagyomány nemcsak itt hanem mindenhol máshol a világon.Az a bizonyos kis kék szalag sokmindennek a jelképe.A múlt-nak a jelen-nek és a jövő-nek.A múlt az elmúlt 4 évhez és a gyermekkorhoz kapcsolódik.A jelen a mostani szalagtűzéshez.A jövő pedig ahoz ami ezekre a fiatalokra vár.Mielőtt az osztályok bevonulnak kérem énekeljük együtt a Himnuszt.-hallottuk meg a "műsorvezető" hangját.Mi már a függöny mögött álltunk és ott hallgattuk a Himnuszt.Amikor megindult a zene a 12/A és 12/B két oldat felsorakozott a 12/C-sek az A-sok mögött mipedig a B-sek mögött és követtük őket. Már majdnem leültünk amikor Matt megbögdösött.
-Nézz föl!
Nem értettem miért mondja ezt de azért fölnéztem és majd leesett állal bámultam a Billy mellett ülő Jacobot.Ők is pont engem néztek és elkezdtek integetni.Mind ketten.Sose voltam még ilyen boldog.Méghacsak Billy kedvéért is de ittvan Jacob.Visszafordultam előre és végigültem az első 3 osztályt.Aztán minket szólítottak és szépen lassan egymás kezét fogva kivonultunk.
-Ann Witskowski.
-Peter Mark.
-Hedrig Wolf.
-Emma Builds.
-Clara Hart.
-Lora Luts.
-Alice Maria Roberts.
-Seth Clearwater.-lehet,hogy miatta jött csak el?De akkor a többiek miért nem jöttek el?
-Chatrina Holk.
-Matt La.ner.-itt alapjából én tapsoltam a leghangosabban és a legtovább de Jacob is elkezdett üvöltöznineki mint a többiek.
-Charlotte Kwart.-a következő én vagyok.Készültem az induláshoz.
-Bessy Jacki Claire.-Seth-nél nagyobb tapsot kaptam.Fogalmamsincs hogyan hiszen engem mindenki utál.Odanéztem Jacobékhoz.Mind a ketten őrülten tasoltak.Billy arcán hatamas vigyor ült de Jacob csak megdöbbenve bámult rám.Miután feltűzték a szalagom visszasétáltam a helyemre.Amíg a többieknek is feltűzték a szalagot.Jacob mutogatott valamit.De nem értettem,hogy mit akar.Amikor mindenkinek feltűzték a szalagot kivonultunk és megrohamoztuk az öltözőnket.A keringővel kezdjük.Alősször a 12/B fog keringőzni aztán mi.Mivel csak a 2 osztály táncolt utána jönnek az A-sok,B-sek,C-sek és végül mi.
Éppen sikerült felvennem a ciőpőmet mert már sorakoztunk is a keringőhöz.
-Izgulsz?-fogtam meg a kezem az ajtó előtt Matt.Mi vagyunk legelöl és ha mi elrontjuk akkor mindenki más is elrontja.
-Egy kicsit.-az igazság az,hogy nagyon izgultam de íg hogy Matt ittvan kicsit nyugodtabb voltam.Apró csókot nyomott a számra aztán meghallottuk a zenét és az ajtó kinyílt nekünk pedig muszály volt elindulnunk.
Hibátlanul végigtáncoltuk a keringőt,és közben láttam,hogy Billy mosolyogva Jacob pedig könnyes szemekkel néz végig rajtam és a szemével egy pillanatra sem enged el.Meghajoltunk és mikor indultunk volna ki a "műsorvezető" megszólalt.Matt is visszahúzott középre és elsietett az apjához aki a tanárok melletti székeknél ült.
-Elnézést kérek,hogy félbeszakítom eme nagy eseményt de egy meglepetés vár egy bizonyos személy számára.-közben Matt is visszatért kezében egy mikrofonnal.
-Jóestét kívánok minden kedves jelenlévőnek.Elnézést kérek hogy megszakítom a szalagavatót,de egy fontos dolgot megszeretnék tenni ami talán megpecsételi az életemet.-odafordult hozzám és féltérdre ereszkedett.Úristen ez most megakarja kérni a kezem!?Ez nem normális.Miből gondolja,hogy hozzámegyek?
-Bessy Jacki Claire igérem,hogy életem végéig szeretni foglak.Kérlek itt mindenki előtt válaszolj.-vett egy pár mély levegőt aztán a szemembe nézett és kinyitotta a doboz tetejét.-Hozzám jössz feleségül?-Nem akarok hozzámenni de nem akarom,hogy mindenki lássa ahogy elutasítom.Felnéztem és láttam,hogy Jacob megmerevedett aztán felállt és elrohant.Mosolyt eröltetve az arcomra hevesen bólogatni kezdtem.
Matt látta a szememben ahogy Jacob után nézek.Felhúzta az ujjamra a gyűrűt aztán felemelt és megpörgetett.
-Köszönöm.De amikor nemlátja senki nyugodtan add vissza.Látom ahogy ránézel.Lehet szeretsz engem is de őt jobban.Tudom,és mi továbbra is barátok maradunk.Nem haragszom rád.-suttogta a fülembe.Amitől meghatódva néztem a szemébe és eltátogtam egy köszönömöt.
Az osztálytáncot is eltáncoltuk aztán én felmentem Billy-hez.
-Billy.Holvan Jacob?-néztem rá
-Kintvan a kocsiban.Tényleg hozzá akarsz menni ahoz a gyerekhez?-mézett szomorúen a gyűrűre majd a szmembe.
-Dehogyis.Csak nem akartam,hogy mindenki kinevesse vagy ilyesmi.Lehet,hogy szeretem de...Jacobot jobban.-sütöttem le zavartan a szememet.-Egyépként miért rohant el?-néztem ismét fel rá és mostmár mosolygott.
-Menj ki hozzá a kocsiba majd ő elmondja.Mindent megtudtok beszélni mert én ma nem megyek haza.Szóval ketten lesztek.Futás.
-Köszönöm.-mondtam neki és már futottam is ki a parkolóba.Egy trikó és egy rövidnadrág volt rajtam tornacipővel és kint nagyon hidegvolt.

3 megjegyzés:

  1. Szia!Ez nem lehet igaz itt abba hagyod ez szemétség,de nagyon jó lett és jó hosszú,kérlek siess a kövivel puszi niki

    VálaszTörlés
  2. Ja még valami,miért romlott meg a kapcsolatuk?

    VálaszTörlés
  3. Szia.Arról,hogy miért romlott meg a kapcsolatuk csak annyit mondhatok h Jacob nem beszélt vele meg semmi.De részletesen majd a következő feji-ben derül ki.Már elkezdtem írni csak kicsit elfáradtam meg tanultam ezért a feléig jutottam,de sietek.
    Örülök,hogy tetszett
    Puszi:Lüszy

    VálaszTörlés