2011. jan. 29.

6.feji

6.Új suli.






Becsuktam a szemem és arra gondoltam,hogy a kezem beforr a kés pedig kiesik a kezemből.
A következő pillanatban hallani lehetett valami csörömpölést és mikor kinyitottam a szememet láttam,hogya kés az.Jake arcát látva vigyorognom kellett.
-Ez hihetetlen.De te nem...-nézett rám teljesen összezavarodva aztán felállt és Sam-el együtt kiment az udvarra.
-Hazamehetek?Nagyon fáradt vagyok.-fordultam Leah felé.
-Persze csak akkormár várd meg Jacob-ot.
Nem kellett sokat várni mert 5 perc múlva már jöttek is vissza a fiúk.
-Mehetünk?-kérdezte Jacob és segített felállni mert már annyira álmos voltam,hogy alig bírtam mozogni is.
-Aha...de mi motorral jöttünk.
Kimentünk és felültetett a motorra majd ő is mögém ült.
-Jake biztos,hogy ez jóötlet?
-Persze,csak kapaszkodj!-átnyúlt a kezem alatt és megfogta a kormányt aztán már indultunk is.Olyan erősen szorítottam a motort ahogycsak bírtam,de azért éreztem,hogy a biztonság kedvéért Jacob is tart a kezével.Amikor hazaértünk,Jacob óvatosan leemelt a motorról de a lábam beakadt és már csak azt vettük észre,hogy a földön fekszünk.Nem tudom hogy kerülhettem alulra mivel mikor estünk még én voltam felül Jake meg alattam.Egy percig néztünk egymás szemébe és mintha küzködött volna valamivel.Aztán olyan hirtelen pattant le rólam hogy a motort is vitte magával.Se szó se beszéd megfogta a motort és betolta a garázsba.Nem tudom mi ütött belé vagy hogy mi baja van velem miközben nem történt semmi.Bementem de Billy-t nem láttam sehol.Gondolom már alszik.Bementem a szobába és a pizsomámmal együtt a fürdőbe indultam.Gyorsan lezuhanyoztam.Mikor öltöztem hirtelen kopogtam amitől kirepült a kezemből a ruha.
-I...igen?-kéreztem reszkető hangon.
-Ki tudod adni a nadrágom?Ottvan a mosógép melletti széken.-hallottam kintről Jacob hangját.Odamentem de volt ott egy csomó ruha.
-Jake!Itt van egy csomó ruha.Gyere be és vidd ki amelyik kell.
-Nem éppen úgy vagyok öltözve...azért kértelek meg rá téged.-köhögött zavartan.
-Becsuktam a szemem!-tettem úgy gyorsan ahogy mondtam mertmár hallottam ahogy nyomja le a kilincset.
-Hol vagy?-kérdeztem tőle mert hallottam a lépteit de én még mindig a ruhák mellett álltam.
-Mögötted.-suttogta.Szenved.Megint.De miért?Miért szenved?
Tettem egy lépést oldalra és közben a törölközőmet szorongattam.
-Készvagyok!Kinyithatod a szemedet.
-Oké.-lassan nyitottam még így is ki a szememet aztán mikor láttam,tényleg van rajta ruha pislogtam párat,hogy tisztán lássak.Jacob arca eléggé kivolt pirulva.Amikor látta,hogy őt nézem megfordult és nagy léptekkel ki ment.Gyorsan felöltöztem és áttörölve a padlót én is kimentem.
Jacob már feküdt ezért én is befeküdtem mellé.
-Holnap már menned kell suliba nekedis...-szólalt meg mikor már betakaróztunk és lekapcsoltam a villanyt.
-Ide vagy...?-kezdtem el te ő közbevágott.
-Persze,hogy ide minek mennél máshova?És itt nem is leszel egyedül.
-Ez igaz.Egyépként te hány éves vagy?-eddig nem kérdeztem tőle csak ő tudta,hogy én mennyi vagyok.
-18.De most aludjunk,holap korán kell menni a suliba.
-Rendben.Jóét.-nyomtam puszit az arcára ami kicsit elcsúszott és a szája sarkára sikerült.
-Jóét.-suttogta.
A hatalmas fáradságom miatt hamar elaludtam.Álmomban az új suliban voltam.Semmi különleges nem volt csak a fiúkkal lógtam egész nap,mivel Leah már nem jár suliba.

 

 
☻☺♥♦♣♠•◘○◘•♠♣♦♥☺☻
Reggel Jacob hangjára ébredtem és ahogy simogat.
-Csipkerózsika,ébresztő!Készülődnöd kell ha nem akarsz elkésni a suliból.
-2 percet még,kérlek Hercegem!-erre elkezdett kuncogni és nem bírtam megállni nekem is nevetnem kellett.Álmosan néztem fel rá.
-Mennyi az idő?
-7 múlt pár percel.A suli itt 8-kor kezdődik.-húzta féloldalas mosolyra a száját amitől úgyéreztem olvadozok ezért inkább elbújtam a párnába.Valószínű az olvadás a pirulásnak felel meg mivele Jacob ismét nevetett rajtam.
-Ne nevess!-mormoltam bele a párnámba.
-Nem tehetek róla!Olyan édes vagy ahogy elpirulsz.
-Ez tényleg nem vicces.-váltottam szomorú hangra aztán hirtelen kipattantam az ágyból és kifelé kezdtem tolni Jacobot a szobából,mikor nagynehezen kilökdöstem kizártam.
-Héé!Ez nemér!
-Ezt azért mert kinevettél.-kezdtem el gyorsan öltözni.Kifésültem a hajam és felvettem egy hátitáskát.
-Mehetünk.-mondtam mosolyogva Jacobnak aki sokkolva állt az ajtóban.Nem foglalkoztam vele csak
kimentem a kocsihoz és beszálltam.2 perc múlva Jacob is beszállt és elindultunk a suliba.Szerencsére nem volt messze ezért hamar oda is értünk.
-Elkísérlek az igazgatóhoz.Legalább megúszom a matekot.
-Látom nem szerteted te se a sulit.Végülis ki szereti?
-Na igen.-közbeodaértünk az igazgatóihoz és ő megállt.
-Mi a baj?Nem jössz?-kérdeztem tőle.Nem akartam egyedül bemenni.Mindig is utáltam az igazgatóit.
-Hát...
-Lécci,lécci,lécci!-könyörögtem neki összekulcsolt kezekkel amin ismét jót mulatott.
Nem is vártam meg mitmond bekopogtam és még idpben mefogtam a kezét.
Egy középkorban járó erős és alacson testalkatú férfi nyitott ajtót.
-Jónapot kívánok Bessy Claire vagyok az új diák.-nyújtottam kezet a férfinek.
-Áh igen!Én Mr.Watsk vagyok,az igazgató.Gyertek beljebb!
A tankönyveidet a tanároknál fogod megkapni.A papírok már kivannak töltve,és itt az órarended.-nyújotta át az órarendemet.A hétfő és a szerda kivételével amikor ugyanis 6 órám van mindig 4 órám lesz.Királyság.A 10/D-be fogok járni.Jacob meg már 12.-es és a többiek is kivéve Seth ő is 10.-es.
-Önnek pedig ittvan az igazolás.Elkísérné Bessy-t az órájára kérem!?-ez nem is kérdés hanem inkáb kérés volt de Jacob azért egy bólintással válaszolt.
Amikor már az ajtóban álltunk szólalt meg.
-Seth-el fogsz egyoztályba járni.-ennek én nagyon megörültem,legalább nem kell egyedül lennem órákon.-Na én megyek de menj te is.-Adott egy puszit az arcomra aztán futva indult el a terme felé.
Nagylevegőt vettem aztán beléptem a terembe.A tanár szerencsére röktön észrevett.
-Osztály ez a hölgy itt Bessy Claire az új osztálytársatok.Én Mrs.Lots vagyok.-nyújtott kezet.
-Jónapot.-odaadta a könyveket és leültetette az egyetlen üres helyre.Seth mellé.Én mosolyogva foglaltam helyet mellette és az ő arcán is lemoshatatlan vigyor ült.Az egész nap így telt el,minden egyes óra volt amikor be is kellett mutatkozni de a legtöbb órán nem kértek meg rá.Ebédnél a fiúk mellé ültem és az egész ebédet végignevettük.Ebéd után volt még két órám aztán mikor a másodiknak is végelett,Jacob és én hazamentünk mivel neki csak 5 órája volt ezért megvárt.Hazaérve megcsináltuk a leckét.
-Lemegyünk a partra?-ülök le mellé a Tv-hez.Éppen valami akciófilm ment,nem tudom mi a címe de egy ideig még néztük aztán mivel a kérdésemre igennel válaszolt lementünk a partra úszni.Kellemes idő volt és a víz is langyos volt.
Leterítettem a porkócot a homokba és a táskát is letéve legugoltam,hogy kiszedjem a naptejet.Jacob közben lefeküdt a pokrócra és engem nézett.Szerencsére megtaláltam a naptejet és elkezdtem bekenni a karomat,a hasamat,a lábamat,amikor a hátamat próbáltam bekenni Jacob fölpattant és kivéve a kezemből a naptejet mögém állt.A következő pillanatban megéreztem meleg kezeit a hátamon amint gyengéden maszírozni kezdi a hátamat ezzel a krémet is egyenletesen elkenve rajta.Mikor készenlett lerakta a naptejet és felkapott.Futva indult meg a víz felé majd mikor márelég mély volt a víz beledobott elengedve füle mellett a liltakozásomat.Úgy gondoltam megviccelem ezért levegőmet benttartva nem mentem fel a víz felszínére.Meglepő módon 5 percig is bírtam volna a víz alatt de Jacob a 2. perc után lejött a víz alá és ijedt tekintettel nézett rám.Megfogta a kezem és felhúzott a víz alól.
-Bess!Ezt soha többet ne csinált!-ölelt szorosan magához.-Úgy megijettem már azthittem...
-Nyugi Jacob!Nincs semmi baj,te is látod!Jól vagyok.-mosolyogtam rá amire kicsit megenyhült.2 órán keresztül fröcsköltük egymást és más hülyeségeket csináltunk a vízben,aztán fáradtan feküdtünk egymásmellé a pokrócra.Lehunytam a szemem és élveztem a napot.Jacob sem beszélt.Hirtelen nem éreztem a nap sugarait magamon ezért kinyitottam a szemem és láttam ahogy Jacob oldalán fekszik és a könyökén támaszkodva fölém hajol.Mélyen egymás szemébe néztünk és az ő gyönyörű szemei egyre csak közeledtek.Márcsak pár centi választott el minket amikor megállt és összehúzott szemöldökkel visszafeküdt a pokrócra.Nem értem!Egyszerűen nem vagyok képes felfogni!Most miért húzódott el és miért nem csókolt meg?Én csalódottan,Jacob pedig zavartan pakolászott aztán hazasétáltunk.A nap további részében Jacob került és az éjszakát is a nappaliban töltötte.Egész este alig aludtam.Gondolkoztam.
Lehet,hogy érez valamitirántam?
Éreznie kell hiszen meg akart csókolni!
De akkor miért nem tette meg?
Lehet sosem kapok választ ezekre a kérdésekre.
Kérdések kavalkádjában aludtam el.

2 megjegyzés:

  1. Szia!Nagyon jó lett,már azt hittem hogy megcsokolja,várom a kövit puszi niki

    VálaszTörlés
  2. Szia.Köszi.Hát még nem egészen :P
    Puszi:Lüszy

    VálaszTörlés