2011. jan. 16.

3.feji

Sziasztok!Bocsi de ez a feji rövidebb lett mivel nem volt sok időm a tanulás miatt,de remélem tetszik.Lécci dobjatok meg egy két komival,hogy milyen.Elég ha azt mondjátok(írjátok),hogy jó vagy rossz.
        Köszi mindenkinek!:)
                   Lüszy


3.Séta és farkasfalka.




-Egyépként honnan ismered Embry-t?-kérdezte Jake de én úgy vettem észre,hogy egy kis gúny volt a hangjába.
-Anya és az ő anyukája jó barátnők voltak és mi így ismerkedtünk meg.Aztán elhívott randizni én meg igent mondtam neki.Igazság szerint akkor még hosszú haja volt és nem volt egy adonisz.Akkoriban sokkal de sokkal jobb fej volt mint most,legalábbis nem gondolt folyton...arra.Randiztunk párszor de semmi több.Ez 2 éve volt.-húztam el a számat Jake-re nézve.
-Kisrózsa?-állított meg és fordított magával szembe.Eléggé le volt sokkolva szegény.Fúrcsa fintorra húzva a számat bólintottam.Utátam ezt a nevet!Mégis milyen becenév az,hogy...kisrózsa?
-Ja.Kisrózsa mésnéven Bessy.Utáltam ezt a becenevet de ezt lécci ne mond el senkinek.
-Rendben.-bólintott.
-Neked egyépként volt barátnőd vagy van?-kérdeztem mosolyogva.
-Hát...volt egy lány Bella Swan.Szerelmes voltam belé de ő hozzámente egy másik...sráchoz.
-Sajnálom!Nem normális az a lány.-suttogtam úgy,hogy nem is hallhatta.
-Én már egyeltalán nem bánom.Nem aztmondom,hogy az elején nem voltam összetörve de azóta már túlléptem és már megvan a jelölt.-az utosó mondat végén huncutúl elmosolyodott.Hhhh,hogy lehet valaki ilyen cuki?
-Ennek örülök...remélem sikered lessz.
-Azt én is...Úgyérzem őt már nem tudnám elengedni.Biztos vagyok benne,hogy ő az igazi és azt már nem bírnám elviselni ha ő is elmenne vagy elutasítana.
-Hát...ha gondolod tudok segíteni.-amikor az erdő felé néztem pont akkor jött ki egy homokszínű farkas.Rögtön hatalmas mosoly terült az arcomra.-Jake...nézd.-mutattam a farkasra és lassan migindultam felé.
-Bess nem hiszem,hogy jó ötlet.-de én nem foglalkoztam vele csak lassan közelítettem a farkas felé előre kinyújtott kézzel.Mint a vöröses farkasnál most is mielőtt hozzáértem megálltam.Furcsamódon ő közelebb lépett és a fejét beletette a kezembe.Ő is ugyanolyan puha volt.Mikor hátranéztem láttam,hogy Jake mögöttem áll és a farkas szemébe néz,mintha üzzene neki valamit.Visszafordultam a farkashoz elkezdtem lassan simogatni.-Ez furcsa.-gondolkoztam el.
-Micsoda?-kérdezte halkan Jake.Miközben a farkast simogattam oda fordultam hozzá és úgy kezdtem el mesélni neki a történetet.
-Amikor lejöttem a partra és fürödtem egyett éppen kifelejöttem a vízből mikor...-itt megálltam.
-Mikor?-kérdezte és nyelt egy nagyot Jake.
-Mikor a fák közül egy farkas jött elő.Olyan barnásvöröses volt a színe...de ugyanolyan szelíd mint ez.Habár az a farkas megnyugtatot és biztonságban éreztem magam vele.-gyorsan visszafordultam a farkashoz majd hozzátettem.-Mint veled Jake.-mosolyodtam el halványan.-De persze te is cukivagy-beszéltem a farkashoz és nyomtam egy puszit a feje búbjára mire ,,vakkantott" egyet.Mikor felemejtem a fejem kijött a fák közül még öt farkas.-Ohh te jóságos ég...Jake.-léptem vissza Jake mellé és mutattam a fejemmel az új jövevények felé.-Nem gondoltam,hogy enyi farkas van erre.-néztem fel a majdnem két fejjelm magasabb barátomra.
-Nem fognak bántani...szelídek.-mosolygott bátorítóan.Előbb még nem tartotta jó ötletnek most meg bátorít!?Na nekem mindegy.Ahogy jobban megnéztem a farkasokat volt két szűrkés,fekete,barna.A fekete volt a legnagyobb majdnem akkora mint a vörösesbarna múltkor.
-Szerintem a fekete az alfa.-döntöttem a fejemet balra mire az összes farkas leutánozta a mozdulatomat kivéve a feketét ő ugyanis Jake felé ment és megállt előtte.-Simogasd meg.-néztem Jake szemébe.-Na.-noszogattam mert nem mozdult.Lassan odasétáltam a fekete farkashoz mire az felém fordította a fejét.Óvatosan,hogy el ne ijesszem, felemeltem a kezem és elkezdtem simogatni a feje tetejét.Hirtelen azt vettem észre,hogy a többi farkas is körém jött és óvatosan nekem dörgölőznek.Egymás után simogattam a farkasokat.Ők pedig össze-vissza nyaldostak.Jake pedig mosolyogva nézte az egészet.Amikor bele akartam túrni az egyiknek a bundájába ismét szúró érzést éreztem a kezemben és felszisszentem.
-Jól vagy?-kérdezte Jake és odajött mellém.
-Azt...azthiszem.Csak a kezem fáj.Asszem inkább Embry megveréséhez használok majd valami mást például...hokiütőt.-próbáltam komolyan beszélni de a mondat végére kitört belőlem a nevetés,de Jake nem nevetette velem hanem óvatosan a kezébe vette a kezemet és úgy mozgatta óvatosan a kezem.Meglepődtem mert a keze nagyon puha és meleg volt ezáltal az érintése nagyon is kellemes volt számomra.Oly gyöngén mozgatta a kezemet mintha prcelánbabával játszott volna habár az eléggé furcsa és vicces lett volna.Amikor a gyűrűsujjamat mozdította meg felszisszentem a fájdalomtól.
-Sajnálom.-nézett rám aggódó tekintetével.Már,hogy is lehetne rá haragudni mikor így néz rám azokkal a gyönyörű,nagy barna szemeivel?SEHOGY!
-Semmi baj.-küldtem felé egy aprócska mosolyt.
-Azt hiszem kiugrott a heléyről és readásul el is tört.-mondta mikor már nem az ujjamat hanem a kézfejemet tapogatta és ismét felszisszentem.-Menjünk haza aztán elviszlek az ügyeletre.
-Remek...-fintorogtam mert ugyanis utáltam orvoshoz járni.A farkasok szépen lassan besétáltak az erdőbe mintha tudnák,hogy mennikészülünk így hát mi is elindultunk.Útközben atomként tört rám a fáradság és a pilláim ólomsújúvá nehezedtek.-Messze vagyunk még?-kérdeztem 5 méterrel hátrébb Jaketől.
-Nem,de ha gondolod vihetlek kézben.-jött oda és válaszomat meg sem várva egyik kezével a térdem alá nyúlt másikkal pedig a derekamat támaszotta meg.
-De Jake 50 kg vagyok mire odaérünk nem fogod érezni a karjaidat!
-Ugyan,egyeltalán nem vagy nehéz.-vigyorgott le rám.
Annyira elfáradtam,hogy a fejem véletlen rádöntőlt a vállára,habár ez engem nem zavart de nem akartam kellemetlenséget okozni neki mivel nem tudtam mit érez Jake,ezért megfeszítettem a nyakamat és ki egyenesítettem.
-Bocsánat.-sütöttem le a szemeimet.
-Semmi baj.Egyépként nem zavar,nyugodta vissza teheted a fejedet.-ígyhát kényelembe helyeztem magamat Jake vállán.Nemrég vagyok itt,de máris beleszerettem egy olyan srácba aki soha nem lehet az enyém.Még éreztem ahogy egy meleg kéz lefektet egy puha valamire és gondosan betakar malyd egy puszit nom az arcomra.Aztán végleg áttértem az álmok országába.

3 megjegyzés:

  1. Szia!Nagyon jó lett várom a kövit puszi niki

    VálaszTörlés
  2. Szia!KÖszi és sietek a kövivel.
    Puszi Lüszy :)

    VálaszTörlés
  3. szia nagyon tetszett a fejezet olyan aranyosak remélem összejönnek:D

    VálaszTörlés