2011. jan. 12.

1.feji

1.Sakk-matt
 
-Bessy elmentünk.Ne verd szét a házat!-kiabált fel anya.
-Oké.Sziasztok.-siettem le elköszönni anyáéktól ugyanis ma elmennek valami gyűlésre.
-Szia kicsim.-miért hív még apa mindig kicsimnek mikor már 16 éves vagyok?Minden esetre nem akartam megbántani ezért nem szóltam még neki,hogy ne hívjon így mivel már nem vagyok olyan kicsi.
-Sziasztok.-mikor elmentek anyáék felmentem a szobámba,bekapcsoltam a gépet és felmentem msn-re.
ˇElérhető:
Vivien- * . * cipő * . *
Ann- (szeretlek Ash)
Lola
Ben-(nem vagyok itt)
Hugi(L)-(hiányzol Bessy)
>Nem elérhető:
Láttam,hogy hugi fent van ezért rá írtamB.üz.:
Szia hugim.(L)Mizu?
H.üz.:
Szia Be.(L)Semmi különös anyuék most mentek el a talira.Veled?
B.üz.:
Igen nekem is.Amúgy semmi különös.
H.üz.:
Bocsi nekem most mennem kell.Meg kell etetnem öcsit! Utána meg elaltatni.Szia.Puszi.
B.üz.:
Sok szerencsét hozzá,drukkolok! :)Na szia.Puszi
H.üz.:
Köszi.Szia.
B.üz.:
Szia.Én is megyek.Puszi.
Mikor elköszöntem utána még gyorsan megnéztem a facebook-omat meg a myvip-emet utána kikapcsoltam a gépet és lementem a konyhába csinálni valami vacsit.
Kiszedtem a hútőből a vajat,sajtot,szalámit és a majonézt majd megkentem egy kiflit és beletettem a dolgokat.Ez volt a kedvenc szendvicsem.Tudom nem a leg egézségesebb de ez gyorsan meg van és finom is.Miután elkészült csináltam mellé még citromos teát majd bevittem a nappaliba és ott tv-nézés közben elfogyasztottam.Miután megettem gyorsan elmosogattam és elpakoltam.Visszamentem a nappaliba és még néztem a tv-t 2 órán keresztül.Valami természetfilm volt,a farkasok életéről szólt és a falkáról.A farkas a kedvenc állatom habár nem tudommiért de attól eltérve hogy vad én nagyon is aranyosnak találtam.Mikor végelett 21:33-volt felmentem a szobámba,hogy összeszedjem a pizsimet és elmenjek fürdeni.Éppen a csapot nyitottam volna meg mikor megcsörrent a telefon.Szerencsére még nem vetkőztem le teljesen így gyorsan visszavettem a felsőmet és rohantam a telefonhoz.Biztosan anyáék lesznek azok,hogy indulnak haza vagy valami ilyesmi.
-Hallo.Claire lakás.
-Bessy Claire?-szólt bele egy ismeretlen hang.
-Igen én vagyok az.Kivel beszélek?-kérdeztem a telefonban.
-Én Erik Fool rendőrfőnök vagyok.Sajnálattal kel közölnöm,hogy a szüleit a 31-es útelágazás mellett találták meg holtan.Valószínüleg medve támadta meg.Őszinte részvétem.
-NEM!Az nem lehet!-ez biztosan csak tréfa.Anya és apa nem halhattak meg!Nem ez biztosan valami félreértés.
-Sajnálom.-ekkor már szinte patakokban folytak a könnyeim.
-És...velem...mi lessz?-kérdeztem szinte alig hallhatóan.A sírás teljesen legyengített.És ez a hír...még mindig nem hiszem el.
-Önt vagy árvaházba vagy pedig nevelőszülőkhöz küldjük amíg benem tölti a 18-at.-Árva... .Ez a szó nagyon megijesztett.Árva vagyok.A szüleim meghaltak.-egyrejobban sírtam és sírtam.-Két napig még egyedül kell,hogy legyen addig mi keresünk valakit akihez oda tud költözni.De ha esetleg ismer valakit akihez szívesen költözne és az illető bele egyezik az is megoldható.-Hirtelen senki nem jutott az eszembe akiben bíznék annyira,hogy odaköltözzek hozzá.
-Gondolkodom rajta.Addig is ebben a két napban elmehetek az egyik barátomat meglátogatni,elszeretnék búcsúzni tőle.-Jutott hirtelen eszembe apa volt legjobb barátja Billy.-Természetesen.De pénteken 3-kor már legyen otthon és akkor mindent elrendezünk.
-Rendben.Köszönöm.Viszlát.
-Viszlát.-köszönt el a rendőr és én utána már rögtön le is tettem a telefont.Lassan elindultam a fürdőszobába és mikor megláttam magamat nem hittem a szememnek milyen pocsékul nézek ki talán még fel is sikítottam egy kicsit.Megnyitottam a csapot és levettem a ruháimat mikor már majdnem tele volt a kád bele másztam és ellazultam.A szemeimet nem bírtam nyitva tartani ezért becsuktam és reménykedtem,hogy nem alszok el a kádban,habár ez nem nagyon sikerült mivel már álmodtam is.Az álmomban anyaával és apával elmentem a találkozóra ott nagyonm jól szórakoztunk.Mikor visszafele jöttünk a 31-es útelágazásnál lefulladt a kocsi apa kiszállt,hogy megnézze mi a baja aztán hívta anyát is,hogy segítsen neki.Anya és én is kiszálltunk én addig levegőztem és mikor oda mentem ahol apa és anya állt már nem volt más csak a testük és egy harapásnyom a nyakukon és a kezükön.Mikor megláttam fel akartam sikítani de nem tudtam mert valaki hátulról elkapott és befogta a számat.Éreztem ahogy a feje közelít a nyakamhoz de mielőtt megöltvolna felébredtem és rájöttem,hogy ezt anyáék halála miatt álmodtam.Kimásztam a kádból és magamra terítettem a törölközőt úgy mentem vissza a szobámba mivel már reggel volt és nem vehettem fel a pizsimet.Gyorsan felöltöztem és megreggeliztem.Visszamentem a szobámba és belapakoltam az irataimat és a fontos dolgokat a táskámba.6 órakkor kimentem a motoromhoz és elindultam LaPush felé.1 km.-re a Black háztól leállt a motor.Ez az én szerencsém.Egészen a házig toltam és mikor felnéztem láttam,hogy Billy éppen kigurul az ajtón.
-Bessy?-nézett meglepődötten de azért vigyorgott.-De jó látni téged!Mijáratban?A szüleid?-ahogy ezt megkérdezte rögtön eltűnt a jókedvem.
-Apa!Valami csaj örökbefogadásával kapcsolatban keresnek a rendőr...ök.-Röktön felkaptam a fejem erre a kijelentésre.Billy fia ott állt mögötte és engem nézett.Nem hiszem el,hogy felhívták Billy-éket is ezzel kapcsolatban.
-Mien lány?-kérdezte Billy.
A fiu viszont nem válaszolt csak apjára nézett mire ő kikerekedett szemekkel bólintott.
-Öhmm...-nem tudtam hirtelen mit mondjak.-Azt hiszem rólam van szó!-megint el kezdtek hullani a könnyeim,a lábaim megremegtek és összeestem.Billy fia rögtön odaszaladt és felsegítette.
-Jól vagy?-kérdezte és kisimította az arcomból a hajamat.A bőre nagyon meleg volt lehetett akár 40 °C-os is.A bőre bronzbarna,fekete rövid hajú és barna szemű.Nagyon helyes volt,de ezzel most nem foglalkoztam.Meg kell moindanom Billynek,hogy nem kell elfogadnia csak búcsúzni jöttem.
-I...ige...n-mondtam a könnyeimet törölgetve.
Hallottam amikor Billy a rendőrrel beszél.
-Hallo.Itt Billy Black.-szólt a telefonba,majd szünet.Láttam ahogy Billy elsápad és nem bír megszólalni szemei elkezdtek csillogni és alig bírta visszatartani a sírást.
-A legjobb barátom volt.És a lányával nagyon közeli a kapcsolatom.-mondta ismét a telefonba,de ezt én nem hagyattam ránéztem a fiúra aki lassan de elengedett én pedig oda futottam Billy-hez és ráztam a fejem miközben zokogtam.Megint megszédültem de most a fal fele dőltem és nem estem el.A fiu mindvégig ott állt apja mellett és komolyan nézett rá.
-Ami azt illeti éppen itt van előttem.-mondta a telefonba Billy és rám mosolygott.-És a részemről maradhat itt ameddig csak szeretne.-hevesen tiltakoztam a fejemet fogva.
-Erre semmi szükség Billy.-suttogtam komolyan nézve,már amennyire tudtam.-Jó lessz nekem az...árvaházban.-nehezen de kimondtam.A fia ahogy kimondtam rám kapta kétségbeesett fejét.
-A keresztapád vagyok és én csak örülnék ha itt maradnál.-kikerekedett szemekkel ledöbbenve halgattam,hogy a kereszt apám.Se anya se apa nem mondta nekem soha,hogy Billy lenne a keresztapám.
-Mi?-mondtuk egyszerre a fiával.
-Rendben.Majd elmenyünk a cuccai-ért.Köszönöm.Viszlát.
-Billy ezt...sose fogomtudni meghálálni.-néztem rá könnyes szemekkel ismét de most már attól sírtam,hogy nem kell bemennem az árvaházba.
-Nem is kell.Mondtam,hogy én ennek csak ürülök,és mivel a keresztapád vagyok természetes is.-én csak rábólintottam mosolyogva.-Sajnálom.Tudom milyen érzés.A szüleid voltak a legjobb barátaim.
-Köszönöm.Igen tudom,hogy a legjobb barátok voltatok.-mosolyogtam rá
-Részvétem.-jött oda a fia mellém.
-Köszi.-hirtelen nagyon bunkónak éreztem magam,hogy még be sem mutatkoztam.-Óhh...-nyújtottam kezet neki.-egyépként Bessy Claire vagyok.De szólíts Bess-nek nyugodtan.
-Jacob Black.-fogadta el a kezem amint össze érte a kezünk éreztem,hogy mien erős és meleg a keze.-De szólíts Jake-nek vagy Jacob-nak ahogy tetszik.-vigyorgott rám mire nekem is nevetnem kellett.
-Látom nem lessz veszekedés.-nevetett velünk Billy.
-Ömm...Billy hol van a legközelebbi szerelő?-kérdeztem felé fordulva.
-Mit kell megjavítani?
-Hát 1km-re innen leállt a motorom.Foggalmamsincs mi a baja,és amíg nemtudom megcsinálni addig nem tudok visszamenni.-vágtam egy finort mikor ezt mondtam.
-1km-en keresztül toltad?-kérdezte Billy és ugynakkor Jacob egy másik kérdést tett fel.
-Ez a te motorod?-mutatott a motor felé tátott szájjal.
-Igen és igen.Amúgy ennyire hihetetlen,hogy egy lány 1km-en keresztül tolja a SAJÁT MOTORJÁT?-direkt hangsújoztam a saját motor-t.
-Hát...ideszólhattál volna legalább és odamentem volna.-mondta hangosabban Jacob
-Jah...csak nem tudtam,hogy Billy-nek van fia.De amúgy te elbírtad volna tolni?-kérdeztem aztán elkezdtem saját magamon röhögni és mielőtt valaki válaszolhatott volna válaszoltam én.-IGEN.Biztos vagyok benne!-mutattam végig Jacob-on és mostmár ő is nevetett.
-Ingyenes a szerelés a garázsban.-mondta Jacob.
-De én...-mondtam volna,hogy nem tudok motort szerelni addig míg nem tudom mi a baja de Jacob felemelte a kezét.
-Nem is rád gondoltam.Itt vagyok én szerelni.
-Te akarod megszerelni?-kérdeztem csodálkozva.
-Én megyek készítek valami ebédet.-mondta Billy majd begurult a házba
-Igen.
-De ha elmondod mi a baja már az is elég.-mosolyogtam rá.
-Na persze!Ne is álmodj arról,hogy hagylak dolgozni.-mondta és látszott rajta,hogy komolyan is gondolja.
-Látom itt nem győzhetek.-mondtam neki nevetve.
-Nem bizony.-vigyorgott.
-Bess segítenél főzni?-kiabált ki Billy.
-Menj,a motort meg bízd rám.-mondta mosolyogva Jacob.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése