2011. jan. 24.

5.feji

Bocsi a hibákért csak má sötétbe írtam és sietnem is kellett.Majd amint tudom kijavítom őket.Remélem tetszeni fog és lécci dobjatok egy pár komit!:D(L)Puszi!
 
5.Buli és balhé


Másnap reggel megizzadva ébredtem.Megfordultam,hogy lássam Jake alszik-e még de miután láttam,hogy nem kikászálódtam az ágyból és kimentem a konyhába ahol Billy csinálta a reggelit.
-Szia.Segítsek valamit?-kérdeztem mellésétálva.
-Jóreggelt Bessy.Nem kell köszönöm már készvagyokvele,de menjünk együnkt.-mosolygott fel rám kedvesen és adta át a rántottát és még mellé salátát.
-Jacob mondta,hogy adjam át az üzenetét:Nagyon sajnálja de ma nem tud veled lenni mert segítenie kell a fiúknak és ígéri,hogy majd bepótoljátok.-mondta miközben leültünk és elkezdtünk enni.
-Renben akkor elmehetek vásárolni meg este valahova...szórakozni?-néztem rá félve mert nem tudtam ő mennyit enged.
-Persze nyugodtan,de vigyázz magadra nagyon,eléggé...hogyismondjam...rossz emberek járkálnak mindenütté és vigyázz nehogy elvigyenek valahova...nem szeretnék egyenlőre síró babákat ugye megérted?-amikor ezt mondta majdnem ráköptem a vizet mivel közben ittam,de helyette inkább lenyeltem és ennek köszönhetően elkezdtem fuldokolni.-Nem tudom,hogy a szüleid meséltek-e már erről az...-folytatta volna de gyorsan megállítotam.
-Persze tudom és nem vagyok olyan lány Billy,de ígérem vigyázok magamra,inkább most megyek öltözök.-gyorsan elöblítettem a tányérom meg a poharam mivel ő még evett és utána gyorsan bementem a szobába öltözni és elvégezni a dolgaimat.Negyed tizenkettő volt mire elkészültem mindennel,fogtam a pénzt és az irataimad bedobtam egy táskába aztán már futottam is a motoromhoz.Jake ügyesen megcsinálta és még le is mosta.Legközelebb nem fogom hagyni,hogy ő csinálja mert még nem tudom mivel hálálom meg neki.Mivel Forks-ban nem volt semmi jó ruhabolt ezért bementem Portangeles-be.Vettem egy pár pólót,nacit,kiegészítőket meg egy csomó más dolgot és megvettem az esti ruhámat.Nem vagyok az a mindig bulizós tipus de néha szeretek elmászkálni barátokkal vagy csak úgy egyedül.Mivel a vásárlásban megéheztem beültem egy étterembe és rendeltem kaját.Nem is volt szerintem igazi étterem mert a bentlévők nem úgy voltak öltözve,ezért engem se zavart és nem éreztem kényelmetlenül magam a szatyrokmiatt.Aztán eszembejutott Leah.Ő nagyon szeret bulizni.Bepötyögtem a telefonszámot és reménykedtem,hogy még mindig ugyan az a száma
1 csöngés....2 csöngés...3 csöngés...4 csöngés...és az ötödikre felvette.
-Igen?-szólt bele halkan.
-Szia Leah Bessy vagyok.
-Szia.Miújság csajszi?-hangja egyból vidám lett,remélem lessz kedve és el tud jönni.
-Este elmennék bulizni és gondoltam megkérdem,hogy lenne-e kedven,persze ha ráérsz.?
-Persze,szívesen.De hova menjek és mikorra?-kérdezte izgatottan.Nagyon megörültem,hogy el tud jönni és mégse egyedül megyek.
-A Pitcher Mammoth-ba és érted megyek mondjuk...-gyor pillantást vetettem az órámra ami már fél nyolcat mutatott-... fél kilencre.
-Fél kilenc!?Addirga a sminkem se csinálom meg.-kiabált a telefonva felháborodva ami én csak jót nevettem aztán mikor lenyugodtam módosítottam az időn.
-Akkor legyen negyed tíz.
-Rendben,akkor várlak.Szia!
-Szia!-miután letettem gyorsan hazametem.
-Megjöttem!-szóltam be a konyhába ahonnan hangok szűrődtek ki,majd Jacob jelent meg és mérgesen nézett rám.
-Mégis hol a francba voltál?-kiabát velem mire Billy jelent meg mellette és szólt fiának.
-Sam az elöbb hívott,hogy menj át mert segíteni kell neki...fátcipelni.
-Vásárolni,és neked is Szia.-majd fogtam és félrerakva a szatyrot kivettem belőle a ruhámat és a neszeszeremmel együtt elvonultam a fürdőszobába.Úgydöntöttem lefürdök és a hajam is megmosom ezért az ajtót bezártam nehogy valaki fürdés közben rámnyisson.Miután megtörölköztem felvettem a ruhám és a megszárított hajamat kivasaltam majd felkentem egy alkalomhoz illő sminket.Még jó,hogy Leah kiakadt az idő miatt amit adtam mert ígyis éppenhogy készen lettem.A kezembe vettem a magassarkúmat mivel abban nem tudok motorozni aztán kimentem és elköszöntem Billytől.Gyorsan odaértem Lea-ékhoz aztán egy gyors köszönés után már mentünk is.Amikor odaértünk már kihallatszott a hangosan dübörgő zene.Belebújtam a magassarkúmba és miután megvettük a jegyeket be is mentünk.Elősször a bárhoz vetük az irányt és rendeltünk két nem éppen enyhe italt.Mivel kinéztem 18-nak nem kérdeztek és kértek tőlem semmit hanem simán odaadták a piát.A 3.pohár igen erős itóka után már kezdtem érezni a hatást,de azért még kértem egyet.Leah már a második után elment táncolni egy sráccal.Annak ellenére,hogy egy ilyen helyen vagyonk a srác nem ivott és teljesen normális volt.De kitudja a látszat néha csal.Leah viszont amint belenézett a szemébe totál elbűvölte őt és nem is törődve semmivel és senkivel elment vele táncolni meg dumálni.Miután ittam bevetettem magam a tömegbe és őrülten kezdtem el táncolni.A következő pillanatban két kezet éreztem meg magam körül és egy erősen hozzám dörgölőző testet.Mivel nem voltam magamnál folytattam ez egyre jobban elvaduló táncot.Aztán mintha hirtelen vízzel öntöttek volna nyakon kijózanultam és levakartam magamról a karokat és barátosném keresésére indultam.Már kétszer is körbementem mindenhol aztán megszédültem ezért kimentem hátul a friss levegőre ahol a falhoz sorítva és kiabálva megtaláltam Leah-t amint két srác veszi körül és fogdossa.Hirtelen nagyon mérges lettem ezért minden félelmemet legyűrve odasétáltam a fiukhoz és az egyik vállát megkocogtattam mire mind a hárman felém fordultak.
-Mi a...-kezdte de én még előtte bemostam neki egyet és a másik srác döbbentségét kihasználva Leah is behúzott annak.Az én "ellenségem" feltápászkodott a földről és egy bicskát rántott elő a zsebéből.Most imádkoztam azért,hogy a testem vas-ból legyen,és Leah-nak is mert akkor széttörne a kés vagy legalább elgörbülne.A srác elkezdett hadonászni a késsel de én mindig kitértem előle amikor viszont összeütköztünk Leah-val a kés megkarcolt és akkor olyan hangot lehetett hallani mint mikor a fémet fémen húzzák végig.Ezen mind megdöbbentünk kivéve Leah-t ő a fiúk háta mögé lopózozz míg engem össze vissza próbáltak vagdosni a bicskával mikor az egy hangos reccsenéssel ketté tört Leah fejenvágta őket és azok elájultak.Letépve egy darabot a ruhámból felvettem a bicska maradékát és Leah kezébe vágtam mira az még jobban széttört.Kiejtettem a kezemből és ledöbbenve álltam pont mint Leah.
-Bess...Bess!Az Istenért szólaljmár meg!
-Leah tudom ez most nagyon hülyén fog hangzani és diliházba akarsz majd küldeni meg ilyesmi de azthiszem,hogy...én csináltam.Mármint,hogy a kezed meg a kezem...-még mindig nem értettem hogyan lehetséges ez az egész.Valószínű megőrültem vagy csak álmodom az egészet.Nem is vettem észre de már a motoron ültem Leah mögött és La Push felé száguldoztunk.Mikor megérkeztünk Sam-ékhez Leah-nak kellett lerángatnia a motorrol mert nem mozdultam.Aztán mikor kijött Sam bekísért a házba de Leah nem jött utánunk.Negyed órája ültem a fotelben mikor Paul,Jered,Embry és Jacob rohant be a házba nyomukban Leah-val és Seth-el.Jacob röktön odajött hozzám és a kezemet megfogva beszélt hozzám.Nem tudom,hogy mit mert a gondolataim még mindig a verekedésen és a kezemen jártak.
-Tessék?-kérdeztem kis idő múlva.
-Hol voltatok?Mi történt?-kérdezte már már teljesen kétségbeesve közben fejét hol rám hol barátnőmre kapkodva.A többieken is látszott már,hogy kíváncsiak és mivel Leah nem beszélt és merengve nézett magaelé jobbnak láttam ha elkezdem ami kis esténket mesélni.
-Leah-val elmentünk a Pitcher Mammoth-ba.Aztán elég sokat ittunk...
-Hogy mit csináltál?-remegett Jacob és aztán döhös szemeit Leah-ra kapta.-Mi a francért engedted meg neki?Hm?!
-Jake,nyugodj meg...-fogtam meg a kezét mire érintésemre megmerevedett aztán kíhúzta kezét az enyémből és a fiúk mellé állt.Mindenki egy emberként nézett rám és ez nagyon idegesített.Láttam a szemükben,hogy várják a folytatás ezért újból nekilendültem.
-Miután Leah elment egy sráccal táncolni én még ittam aztán én is táncoltam.Egyik percről a másikra kijózanodtam és Leah keresésére indultam.Megis találtam kint amint falhoz van szorítva és két pasi körülötte van.Odamentem és behúztam az egyiknek Leah addig a másiknak.Akit én leütöttem mikor felállt egy...bicskát vett elő a zsebéből.Semmi nem volt addig amíg Leah-val össze nem ütköztünk.A srác megvágta a kezemet fémes csiklorkást lehetett hallani...-itt kirázott a hideg ahogy elképzeltem azt a szörnyű fémes hangot. -Leah a két fiúk mögé ment miközben engem próbáltak megkéselni ésakkor...a bicska széttört. Leah leütötte a két srácot én meg odamentem hozzá és megvágtam.De ugyan az törtnt vele is mint velem.Aztán idejöttünk.
Senki sem szólalt meg csak gondolkodva és értetlen fejeket vágva bambultak maguk elé.Elősször Jered szólalt meg.
-Hogyérted,hogy csikorgás meg,széttört a bicska?
-Emily van egy késed?Majd veszek egy másikat ha valami baja lesz.
-A második fiókban a mosogató mellett.
Bólintottam és bementem a konyhába majd egy húsvágó késsze tértem vissza.Jake amint meglátta a szememben mire készülök tiltakozni akart de aztán a többiek lehűtotték valamennyire.
-Leah...-nem is kellett végigmondanom odajött hozzám és kivéve a kést a kezéből végighúzta a karján.Mindenki döbbenten nézett.Most én voltam a soros,átvettem a kést és teljes erőmből magamba szúrtam.A kés 3 részbe törve landolt a padlón.Aztán kitört a káosz.Mindenki egyszerre kezdett el kiabálni és kérdezősködni.Legtöbben tőlem és Leah-tól.Már nembírtam a hangzavart ezért a kés élével végikracoltam a karomat mire mindenki fülét befogva ijedt szemekkel nézett rám.
-Most bárcsak normális bőröd lenne.-mondta Embry amitől mint a rajzfilmekben a kis lámba nekem a fejemben jelent meg az ötlet.
Arra gondoltam,hogy normális bőröm van és Leah-nak is.Aztán a tenyerembe szúrtam a kést amiből elkezdett ömleni a vér.
-Embry te egy zseni vagy!.-nyöszörögtem mivel a kés benne állt a kezemben ami pokolian fájt.
-Jézusom Bess.A francba hozzatok valami fertőtlenitőt meg ködszert!-kiabálta Jake aki közben a kezemet fogta és próbálta a kést valahogy óvatosan megfogni,hogy ne dölöngéljen és fúródjon bele mégjobban a kezembe.
-Húzd ki.Egy mozdulattal.-mondtam neki miközben leültem a székre.
-Megőrültél?Elvérzel!-nézett hitetlenkedve rám miközben egyszerre mérgesen és kétségbeesve fútatott.

4 megjegyzés:

  1. Szia!Nagyon jó lett,elég érdekes lett nagyon jó,várom a kövit puszi niki

    VálaszTörlés
  2. Ja és még valami,nem baj ha el írtad,puszi

    VálaszTörlés
  3. szupiiii ♥♥♥ Imádtam :) ♥♥♥:) :)várom a kövit :) ♥

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok! Köszi mindkettőtöknek.Igen kicsit érdekesre sikerült de örülök hogy tetszett.
    Puszi:Lüszy

    VálaszTörlés