2011. jan. 12.

2.feji

2.Otthon édes otthon
 
 
-Óóóó-ké.-Majd fogtam magam és bementem Billy-hez.Mondtam neki,hogy menjen pihenjen le addig én megcsinálom az ebédet.Összeszedtem a hozzávalókat a húsleveshez és a krumplipüréhez.Feltettem főni a tésztát addig bepaníroztam a húst,majd kisütöttem.Mikor pucoltam a krumplit véletlen mágvágtam a kezemet és egy 5cm-es vágás lett a kezemen.Sose fordult elő velem,hogy megvágom magam pucolás közben.Gyorsan odafutottam a mosogatóhoz és megmostam a kezemet.Még mindig vérzett.
-Billy!Hol találok sebtapaszt vagy valami ködszert?
-A garázsban van sebtapasz.-a garázsban?Mit keres ott sebtapasz?Mindegy!-Mi történt?-már ott volt az ajtóban.
-Csak megvágtam a kezemet a késsel,de semmi komoly.Mingyárt jövök.-mondtam és a kezemet fogva kimentem az ajtón.
-Mi történt?-kérdezte a garázsból kifele jövő Jacob.
-Csak megvágtam a kezem,de semmi...-megálltam mert olyan furcsán nézett Jacob.-Miaz?
-Atya ég vérzik a kezed.-ránéztem a kezemre és láttam,hogy megint elkezdett vérezni.Jacob odafutott és a kezébefogta a kezemet.-Ez nem semmi!
-Hol találom a sebtapaszt?-kérdeztem tőle nyugodtan és kiakartam húzni a kezem a kezéből de nem engedte.-Elengednéd a kezem?
-Erre nem elég a sebtapasz!Fertőtleníteni kell!Gyere velem.-húzott be a garázsba ahol ott állta a motorom és még egy.
-Jajj ugyan semmi komoyl mondom.Elég a sebtapasz és amúgy is már kimostam a sebet.-nem engedte el a kezemet de lefertőtlenítette és utána gézzel bekötözte.-Köszi.
-Kész.Legközelebb inkább használj pucolót és ne kést nehogy megint elvágd a kezedet.-mondta fájdalmas arcal.
-Jól vagy?-kérdeztem arcát látva.
-Mi?...Ja igen persze...kész van a motorod de szerintem kocsival kéne menni a cuccasidért hacsak nem akarsz a motorra utánfuót kötni.
-A francba...-hirtelen eszembe jutott az ebéd és futottam vissza a házhoz.Pont jókor értem oda mert készen lett a leves.Jacob ott volt mellettem és értetlenül nézett.Gyorsan elzártam a tűzhejet és mikor nyúltam a késért láttam,hogy tiszta vér elakartam mosni de Jacob kivette a kezemből és elmosta ő majd mikor elakartam kérni berakta a tartóba és odaadott hejette egy hámozót.
-Ezt ugye nem gondolod komolyan?-néztem rá kitágult szemmel.
-De.-mondta komolyan.Nagy levegőt vettem és leültem folytatni a pucolást.Jacob csak mosolyogva nézett ahogy ügyetlenkedtem a hámozóval majd megelégeltem ahogy bénáskodok és rámordultam.
-Nekem ez nem megy!Kérem vissza a kést!-néztem rá csúnyán mire ő nevetni kezdett
-Arról ne is álmodj.
Még pucoltam egy pár krumplit majd átmostam,Jacob felszeletelte és én pedig feltettem azt is főni amíg főtt Jacob elmosta a dolgokat én meg pihentem egy kicsit.Mikor megfőtt megcsináltam pürének és szóltam Billynek-hogy készen van.Mindenkinek szedtem levest és utána én leültem.
-Hát...remélem ízlik.Jóétvágyat.
-Biztosan finom régen is nagyon finom volt biztos,hogy most is az.Ugye Jacob?-kérdezte Jacobot Billy.
-Hát nem tudom mivel még nemettem.De biztosan finom.
-De,ettél már Bessyféle húslevest.Amikor elköltöztek hozott át nekünk.Arra mondtad,hogy aki ezt csinálta jöhetne ide is főzni.-Nevetett Billy utána már mind a hárman nevettünk.
-Akkor biztosan finom!-jelentette ki Jacob,majd megkóstolták én pedig kíváncsian néztem a reakciójukat.-Ahh...de rég ettem ilyen finom levest.-mondták majd rámmosolyogtak.
-Ennek örülök.
Billy meg én egy-egy tányérral ettünk a többit Jacob ette meg nem tudtam elképzelni,hogyan bír ennyit enni.De nagyon örültem,hogy ízlik neki.Csak nem tudtam milessz így a pürével és a hússal.Mikor az utolsó tállal is megette odaviddem a pürét és abból is evett 2 tányérral amikor a harmadikat szedte valami üvöltésre lettünk figyelmesek.
-Ez farkas volt?-kérdeztem tőlük.Mire egymásra néztek majd Billy szólalt meg.
-Igen.Úgyhogy nem a legjobb dolog egyedül mászkálni az erdőben.
-Nem félek a farkasoktól.A kedven állatom...-erre Jacob felkapta a fejét és elmosolyodott sőt,inkább vigyorgott azzal a gyönyörű szájával.Mi?Miről beszélek én?Biztos nem vagyok jól,hogy ilyenekre gondolok.-Szerintem annak ellenére hogy vadak nagyon aranyosak és érdekesek is.Még régebben mondtam anyáéknak-itt nagyot nyeltem-,hogy majd szeretnék egy farkast felnevelni de persze nem kaptam meg.-mosolyogtam el énis.
-Na jó én megyek.-állt fel az asztaltól Jacob és már ki is ment.
Miután elmosogattam kimentem a motoromhoz és elintultam a volt házam felé.Fél 3-ra oda is értem összeszedtem a fontosabb cuccaimat ruhákat,tiszataságicuccokat,smink...majd a táskámmal eggyütt elindultam új otthonom felé.Az autópályán nagy dugó volt egy busz és egy kamion ütközött össze szerencsére nem halt meg senki csak kisseb sérülések voltak amint látam.6 órára értem vissza.
-Hello!-köszöntem mikor Jacob kirohant az ajtón oda hozzám és elvette a táskámat.
-Nagyon aggódtam érted.-mondta a szemembe nézve.Tele aggodalommal a tekintete.
-Hiszen Billy-nek mondtam,hogy elhozom a cuccaimat.-néztem rá értetlenül.Nem értettem miért aggódott értem habár nem bántam.
-Igen.De Billy aludt mikor én hazajöttem téged meg nem találtalak sehol.
Csak megforgattam a szememet,és nyúltam a táskámért de ő megfordult és elindult a ház felé.Követtem be a házba.
-Egyépként,hol fogok aludni?-kérdeztem és végignéztem a rövid kanapén ami egyépként kényelmes volt csak kicsit rövidnek tűnt.
-A szobámban.-mondta Jake és elindult a szobálya felé de még időben megfogtam a kezét és megmerevedett de szerintem nem az érintésemtő.
-Jó a kanapé nem foglak kitúrni a szobádból!-mondtam neki mire megfordult.
-Kivan zárva.És amúgy sem túrsz ki.
-De és szeretem ezt a kanapét és elég kényelmes.-próbáltam győzködni.
-Ne próbáj győzködni mert úgysem adombe a derekam.-vigyorgott majd kíhúzta a kezét a kezemből és bevitte a táskám a szobályába
-Na jó én lemegyek a partra majd jövök.-mondtam Billynek mire ő bólintott én pedig kisétáltam az ajtón.Az idő kezdett lehülni és ez nagyon jól esett.Mikor leértem a partra gyönyörű látvány tárult elém.A nap kezdett lemetnni és a vízen elmosódott a tükörképe ahogy hullámzott a víz.Ameddig láttam a víz gyönyörűen csillogott.Oda mentem ameddig a víz elért és levettem a cipőmet a víz lanygos volt ezért úgy döntöttem megmártózok benne.Levettem a felsőmet és a nadrágomat így fürdőruhában voltam.Mikor már fél órát úsztam kimentem és valamit hallottam a fák közül.Nem tudtam,hogy mi az és egyszer csak ki lépett valaki az egyik fa mögűl.
-Szia szivim.-köszönt oda nekem vigyorogva.
-Nem vagyok a szivid!-egyre közelebb jött hozzám
-De most még igen.De 1 perc mulva már nem.-a szemei pirosak voltak és sántikált valamiben abban biztos voltam.Azon voltam,hogy felevenítsem azt amit az önvédelemről tanultam mikor egy farkas lépett a férfi mögé és letépte a fejét.A férfiből egy csepp vér sem folyott ki.Amitől nagyon megijedtem.A farkas odajött elém és lefeküdt.Fejét felemelte és egyenesen a szemembe nézett.Valami azt súgta,hogy nem fog bántani ezért lassan felé nyúltam de ő nem mozdult.Mielőtt megérintettem volna kicsit megálltam majd csak utána nyúltam hozzá.A szőre bronzbarna színű volt és nagyon dús,selymes.Amikor elkezdtem simogatni lehunyta a szemét és ellazult.Ezen nevetnem kellett egy kicsit.Kár,hogy nem tarthatom meg,de remélem még látni fogom.
-Köszönöm.-borzoltam össze a fejetetején a szőrét amitől elkezdett morogni.De nem mérgesen hanem mint aki élvezné.Inkább olyan dorombolás szerű volt.Fel álltam és vissza mentem a vízbe lemosni magamat mivel kicsit sáros lettem.De előtte a farkas végignyalt tetőtől talpig.
-Uhhh...pfúúúj.Köszönöm-nevettem.És a farkas is elkezdett olyan nevetős hangot kiadni mintha rajtam nevetne.
A farkas még mindig ott volt és engem nézett.Majd mikor kimentem lehajtotta a fejét és megrázta.Nem értettem ,hogy most meg mi történt.Felvettem a nadrágomat és a pólómat.Megcsörrent a telefonom de a farkas csak állt egy helyben.Gyorsan felvettem mielőtt emgjedne és elszaladna.
-Hallo.-szóltam bele.
-Szia Bess.Billy vagyok nem találkoztál Jacob-bal?
-Nem.Miért?
-Azt mondta lemegy Embry-hez.De biztosan nem ismered.Na min...
-Embry Call?Igen ismerem 2 éve randiztam vele egyszer.-amikor ezt kimondtam a farkas felüvöltött fájdalmasan és elfutott.Nagyon hangos volt úgyhogy tuti meghallotta Billy.
-Ez az volt amire gondolok?Bess jobb ha most hazajössz.
-Igazság szerint nagyon furcs dolog történt az elöbb.De ha elmondom tuti nem hiszed el,és idiótának fogosz tartani.
-Miért mi történt?
-Hát az elöbb amikor kijöttem a vízből itt volt egy vörös szemű férfi és egy farkas megmentett.Szószerint letépte a fejét de az úgy nézett ki mint ha jég lenne.Utána a farkassal voltam és nem bántott.
3 szor szóltam a telefonba de csak a 4 re válaszolt Billy.
-Igen itt vagyok.Meg tennéd,hogy benézel Embry-hez hátha ott van Jacob?
-Persze.Szia.
-Szia és köszönöm.
Letettem a telefont és elindultam Embry-hez.Kicsit eltévedtem és késöbb értem oda mint azt terveztem de azért oda értem épségben.NAgyon fel voltam dobva a farkas miatt de nagyon zavart az a férfi.Ahogy kinézett és amikor letépte a fejét a farkas szinte szilánkos volt az egész és nem is vérzett,és semmi más sem.Mikor oda értem becsöngettem és fél perc múlva Embry nyitott ajtót és átölelt.Igazság szerint az első és utolsó randink óta nem nagyon tartottuk a kapcsolatot.
-Szia csajszi.Hallottam a hírt.Sajnálom.De legalább most itt vagy és ha van kedved elmehetnénk valahova megint.Hmmm?Mit szólsz hozzá?Amúgy mi újság?Volt azóta randid?És pasid?Voltál már eggyütt valakivel úgy?Én szívesen elvállalnám ha még nem! Meg szabadítanálak a...-folytatta volna ha nem vágom hason amitől csak eltörtem a kezem.
-A francba...kemény vagy.
-Atya ég jól vagy?-futott oda hozzám Embryt félrelökve Jacob.
-Óhh szia Jake éppen téged kerestelek.Amúgy nem tudom...nem hiszem...áúúú...szerintem eltörtem a kezemet csak fogalmamsincsen,hogy-hogy mikor hasbavágtam Embry-t.-néztem mérgesen az említettre.
-Hozzál már jeget a francbamár ne csak ott álljál mint egy kuka!-kiabált rá Jake.
-Máris,és sajnálom Bess a kezedet.
-Semmi baj.De ha még egyszer ilyeneket mondassz akkor jobb ha már most elkezded tervezni a saját temetésedet.-erre felnevetett.
-Ugyan elöbb törted el a kezedet mikor megpróbáltál megverni.
-Akkor majd használok valami mást.Én mentem!Tartsd meg a hülyeségeidet magadnak.-majd kisétáltam az ajtón.Hallottam,hogy valaki követ.
-Bess had nézzem meg a kezedet.-hallottam Jake-t.
-Egyértelmű,hogy eltört.
-Jóóó...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése