2011. jan. 21.

4.feji

4.Találka
 
Az éjszaka nem álmodtam semmit,se jót se rosszat.Reggel amikor felébredtem a fájós kezemen valami hűvöset éreztem. Amikor odanéztem láttam,hogy gipszbe van.Hogy gipszelték be?Readásul,hogy nem keltem fel rá?Elkezdett viszketni a kezem a gipsz alatt mire én felnyögtem.A következő pillanatban Jake jött be és a székét közelebbhúzva ült le mellém és aggódva kérdezte.
-Jól vagy?Mi a baj?Fáj valamid?A kezed?
-Nem jól vagyok csak viszket a kezem.-kuncogtam saját szerencsétlenségemen és erre Jake is elkezdett hangosan nevetni.Majd komoly hangon folytatta.
-Sajnálom a doki azt mondta 2 helyen törött az ujjad és még egy másik csont is ezért inkább begipszelte.
-Doki?-húztam fel kérdőn a szemöldököm.
-Aha.Kihívtam míg aludtál mivel nekem is alig akartad megmutatni,és én nagyon aggódtam.-suttogta lefelé bámulva.
-Értem.És meddig lessz ez a vacak rajtam?-sóhajtottam mert nem akartam veszekedni ezen az apróságon.De az nagyon is jól esett,hogy aggódott miattam.
-2 hét múlva jön majd a doki levenni,de lehet jön majd közben megvizsgálni,hogy nem-e mozdult el a csont mert ha igen akkor elkell...
-Törni.-fejeztem be az elkezdett mondatát.De jó,és addig itthon kell maradnom?-néztem rá kiskutya szemekkel hátha beadja a derekát és elmehetek valahova.
-Igen,és ne nézz így rám.
-De miért?Sétálni csak elmehetek.Lécci!-tettem össze a két kezem,már amennyire tudtam a gipszemtől.-Lécci,lécci,lécci.Vagy majd mindig lesz mellettem valaki.De lécci.-már kicsit hülyén éreztem magam mert úgyfeshettem ki mint egy óvodás aki éppen az anyukájától próbál kikönyörögni egy kis édességet ebéd előtt.
-Rendben-kuncogta Jake is-De!Amikor sétálni akarsz én is megyek veled vagy majd valameik haverom.Egyépként már ahivatalosak vagyunk Emilyék-hez ebédre.
-Kik lesznek ott?
-Emily,Sam,Seth,Leah,Jered,Embry,Quil,Paul meg te és én.Emily nagyon kedves és a többiek is jófejek kivéve Leah de vele ne is foglalkozz.
-Rendbeeen-nyújtottam el a szót mivel nem értettem,lehet velem nem lessz olyan az a Leah.Volt egy Leah nevű rokonom de nagyon ritkán beszélünk.Csodálkozom is,hogy nem őket hívták fel elősször.-Egyépként mikor menyünk?
-Amint elkészülsz.
-Rendben.Akkor megyek is.-azzal felállam és a táskámat fogva bevonultam a fürdőbe.Kiválasztottam a kedvenc farkasos felsőmet egy fekete nacival és egy magassarkúval.A hajamat kifésültem és felraktam egy ruhához illő sminket.Amikor az ékszeres ládikámban kotorásztam találtam rá anyukám régi nyakláncára.A nagypapa adta még neki régen mikor még élt.Mivel farkasos volt ezért felakasztottam a nyakamba és úgy mentem vissza táskástól a szobába, ahol Jake rögtön észrevette a nyakláncomat és összeszűkült szemekkel nézte azt.
-Honnan van ez a nyaklánc?-kérdezt fúrcsán méregetve engem.Nem értettem miért néz így rám.
-Anyukámé volt.Ő idevalósi volt és a papa adta neki mikor még élt.De megyünk?
-Értem.Nagyon szép,és te is csinos vagy-majd felállt és intett,hogy menjek utána mire én teljesen elpirulva követtem.
Jake udvariasan kinyitotta nekem az ajtót majd ő is beszállt.Az úton nem beszéltünk sokat csak néha kérdezgetett rólam és én is róla.Kicsit késöbb egy otthonos kis háznál állította le a motort,majd kiszállt és nekem is kinyitotta az ajtót.A házból nevetgélés hallatszott ki és beszélgetés,gondoltam csak nem lehetnek olyan tuskók.Megindultunk a ház felé és mikor beértünk minden szempár rám szegeződött és nagy csönd lett.
-Szia.Emily vagyok.-jött oda és ölelt át,mint már tudom Emily.Nagyon szép volt.Fekete haja körülölelte arcát.De egyik oldalán három karmolás görbítette le szája szélét.Nem akartam bunkó lenni ezért visszaöleltem és próbáltam nem az arcát nézni.
-Szia.Én Bessy.
Sorba bemutatkoztak a többiek is és mind nagyon jó fejek voltak,de azomban Leah-t és Seth-et nem láttam még sehol.Embry és köztem egy kicsit feszül volt a kapcsolat de aztán erőtvettem magamon és odamentem hozzá megölelni.
-Nagyon sajnálom a kezedet.-nézett rám könyörgő szemekkel.
-Hmmm...renben,megbocsájtok,de több ilyet ne.
-Oké-vigyorgott mostmár rám.
-Hello.Bocsesz a késésért.-hallottam meg egy hangot magam mögűl és megfordultam.
-Szia.Seth.-nyújtott kezet.
-Szia.Bessy.
-Bessy!?-hallottam meg a már jól ismert hangot.
-Leah!?-engedtem el Seth-et és néztem jó barátnőmre,majd egymás karjaiba vetettük egymást.-Azt hittem elköltöztél!
-Igen elköltöztem de visszajöttem mert szükség voltrám a falk...faluban meg miután apa meghalt...anyának és Seth-nek is szügsége volt rám.
-Sajnálom.Várjunk Seth az öcséd?-néztem Leah-ra majd az említettre lesokkolva.
-Aha.
-Várjatok...ti honnan ismeritek egymást?-kérdezték egyszerre többen,köztük Jake is.
-Anya és az ő anyukája jó barátok...voltak.-homályosult el a szemem de ezt csak egy személy látta:Jake.
-Még most is azok nem?-kérdezte Leah.
-Meghaltak.Ezért vagyok most itt.Elmentek a barátaik-hoz és megtámadta őket valami...állat.
-Jézusom...én nem tudtam.Nagyon sajnálom.-Ölelt át a két tesó egyszerre amitől kicsit jobban éreztem magam.Én csak egy mosolyt eröltetve az arcomra megráztam a fejem.
-Igazából nem értem miértnem titetket hííííí...óhh már értem.Keresztapu.-suttogtam magamnak az orrom alatt.
-Kész az ebéd.-szólt ki Emily és a következő pillanatban már hozta is ki a finomabbnál finomabb ételeket.A fiúk rögtön leültek,valaki az asztalhoz valaki a kanapéra ezért én i leültem Leah és Jake közé.Az ebéd nagyon finom volt és a hangulat is olyan volt mint egy igazi család.Emily a gondoskodó és melegszívű anyuka és Sam az erős jófej apuka a szülők és a többiek a gyerekek.Erre el kellett mosolyognom,örülök,hogy ittvagyok mégha nem is úgy kerültem ide mint ahogy szerettem volna.Mikor mindenki befejezte az ebédet segítettem összeszedni a mosatlant és kivittem Emilynek.
-Segítsek mosogatni,vagy bármi másban?-kérdeztem.Emily kedvesen elmosolygott és utána mondta csak.
-Amit elmostam törölgetni,ha szeretnél segíteni,és köszönöm.
-Rendben.-aztán megfogtam egy ronyot és elkezdtem törölgetni a tányérokat és az evőeszközöket amiket Emily már elmosott és elöblögetett.
-Egyépként mióta vagytok együtt Sam-el?-kérdeztem félve tőle.
-2 éve találkoztunk elősször és féléve volt az esküvőnk.-merült el gondolataiban és mesélte el.
-Gratulálok nektek.Tényleg szép pár vagytok és látni rajtatok,hogy nagyonszeretitek egymást már a nézésetekből.
-Igen Sam nagyon jó férj.Amúgy te és Jacob...?
-Nem...csak barátok vagyunk,egyépként is alig pár napja találkoztunk.
-De tetszik nem?-fejezte be az utolsó tányért is és adta oda nekem.
-Hát...helyesnek helyes de nem tudom.Meg ha neki pont én kellenék neki akkor hülye lenne.-miután letettem a tányért elindultunk vissza a fiúkhoz.Mikor beértem én is Emily után Jake odajött hozzám.
-Mennünk kéne mert kezd sötétedni és Billy is azt mondta vigyelek vissza időben.
-Renben,de nem kell vigyázni rám.-néztem rá morcosan amint csak jót nevettek a többiek.-Akkor sziasztok-öleltem át mindenkit és miután Jake is elköszönt hazamentünk.
-Szia Billy-köszöntem egyszerre Jake-el azzal a külömbséggel,hogy ő nem Billy-t hanem apá-t mondott.
-Sziasztok.Van kaja a hűtőben én megyek lefekszem.Jó éjszakát.
-Oké,köszönjük.-mondtam aztán eszembe jutott valami.Ha én Jake ágyában aludtam akkor ő hol?Aztán megláttam a paplant és a párnát azon a pici kanapén.
-Jake!-fodultam felé érgesen.-Mond,hogy nem ezen a kicsi kanapén aludtál!?
-De-mondta lassan ejtve ki ezt az egyszerű szót.-Miért?
-Mi az,hogy MIÉRT!?A szobádban alszol én meg a kanapén és nem vitatkozok.
-De én igen.Nekem tökéletes a kanapé és neked amúgy is kényelmesebb az ágy.
-Vagy a kanapén alszok vagy akkor mind a ketten a szobádban.-ezen mind a ketten meglepődtük sőt én még a fejemet is hátrahúzam.Nem hiszem el,hogy tényleg ezt mondtam.Hogy lehetek ekkora barom?Jake feltúzott szemöldökkel nézett rám.
-Most úgyérted,hogy egyágyban?-nyelt nagyot és szerintem levegőt is elfelejtett venni.
-Miért ne?Szinte,,tesók"vagyunk nem?
A kérdésemet kikreülve Jake csak bólintott és elment zuhanyozni.Mikor kijött én is lezuhanyoztam és felvettem a pizsimet. Egy trikó és egy halásznadrág.Mikor bementem a szobába Jake az ágyon feküdt és a plafont bámulta,de amikor meglátott kikerekedett szemekkel nézett rám.
-Minden rendben?-kérdeztem rá mert már 2 perce bámult.
-Őhm per-sze.Hol akarsz aludni?Úgyértem kívül vagy belül?
-Kívül.-vágam azonnal rá.
-Rendben.-befeküdtünk mind a ketten és betakaróztunk.Elsem hiszem,hogy én most egy fiúval fekszek egy ágyban.Jó persze nem azért...de nemhittem volna,hogy 18 éves korom előtt fiúvalfogok aludni.
-Jóét Jacob!
-Jóét neked is.-mikor fordultam volna kifelé,hogy lekapcsoljam a villanyt Jake megfogott és magafelé fordított.
-Holmarad a jóét-puszim?-ézett rám kiskutya szemekkel mire én csak felnevettem és adtam neki egy cuppanósat.Aztán odafordítottam az arcomat én is mire kis hezitálás után ő is adott egy puszit.Ahol hozzámért a bőre mindig elkezdtem bizseregni.Olyan forró a bőre de mikor hozzámér nem éget meg hanem kellemes érzést kelt bennem.
-Köszönöm.Jóét.-kapcsoltam le a villanyt és takaróztam be rendesen.Párperc múlva egyenletes szuszogást hallottam magam mellől amitől én is hamar elaludtam.

4 megjegyzés:

  1. szija! jhaj de édesek... én is szívesen aludnék egy "farkas" komával :P:P DDDDD pláne ha Jacob az:D:D am jóó lett:D siess a kövivel puszi:D

    VálaszTörlés
  2. Jajja imdádom most találtam meg a blogod :D és a törtit imádom :D áááá :D szuper és várom a kövit :D
    ♥♥

    VálaszTörlés
  3. Szia!Nagyon jó lett én is aludnék egy ágyba Jacobbal várom a kövit puszi niki

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!Örülök hogy tetszik és köszönöm mindenkinek:DSietek a kövivel.

    VálaszTörlés