2011. márc. 15.

11.feji

Tudom...és sajnálom a késést.Nem nagyon volt ötletem és egy mélypontba kerültem de remélem mostmár minden simán fog menni.Nem lett olyan hosszú a feji és szerintem nem is lett a legjobb és ne haragudjatok.



11.
Keze amint a fenekemhez ért el hajoltam tőle és egy szempillantás alatt az ágy végébe ültem.Mind a ketten szaporán vettük a levegőt és én próbáltam visszaemlékezni mit csináltam az elmúlt 2-3 percben.
-Sajnálom...-suttogtam végül.
-Ne...én sajnálom nemtudom mi ütött belém.-próbálta magára vállalni de tudtam,hogy ez miattam van.
-Jacob,ha nem kezdelek el...csókolgatni akkor tesem...-hirtelen elakadtam mert nem tudtam,hogy fejezzem ki magam és ezért csak Jacobra néztem aki kisegített.
-Akkor én sem indulok be rád?-kérdezte.-Ezt rosszul gondolod.Nem tagadom + volt amit csináltál de egyépként is...najó felejtsük el.Nem történt semmi.
-Köszönöm.
-Nincs mit megköszönni.-hajolt közelebb egy röppke csókért.
-Egyépként mi történt?A vámpírokkal mi lett?
-Te ezt honnan tudod?-kérdezte döbbenten.
-Hát...
-Apa!-esett le neki.-Komolyan rosszabb mint egy pletykás vénasszony.
-Hé...nyugi.Szeret és aggódig pont ahoy én is és egyépként is én kérdeztem rá.
-Ő pedig elmondta.
-Mind egy.De most mit csináljunk?
-Aludjunk,álmos vagyok.
-Rendben.Jóéjt.-adott puszit és a takarót kihalászva maga aló rámterítette.
-Neked is.
 
 
Reggel nagyon melegem volt és amikor kinyitottam a szemem láttam,hogy a takaró féliglecsúszva rólam és úgy fekszek Jacob karjai közt.Óvatosan megfordultam és gyönyörű barna szemeivel találtam szembe magam.
-Jó reggelt.-suttogtam még álomtól ködös elmémmel.
-Neked is.Jól aludtál?-kérdezte sunyin mosolyogva ami nekem gyanús volt.
-Igen de mi ez a sunyi mosoly?
-Beszéltél álmodban és...hát...legtöbbször az én nevemet mondtad és,hogy szeretsz.
Amikor kimondta az utolsó szó is nagy megkönyebbülés futott át rajtam,hogy nem valami hülyeséget mondtam vagy esetleg csináltam
-De ez neked csak jó nem?Tudod,hogy még álmomban is veledvagyok és akkor is csak te jársz az eszemben.
-Igaz.-magáhozölelt mégjobban és így feküdtünk körübelül 10 percig aztán hirtelen felnézett.
-Miaz?
-Azon gondolkoztam,hogy lenne e kedven mondjuk egy mozihoz ma?Vagy vacsi?Vagy mind kettő?-láttam a végére,hogy kezd zavarbajönni de annyira édes volt.
-Persze ez jól hangzik.Legyen mind kettő.A mozit én fizetem de vacsorázni nem kell étteremben nekem megfelel egy gyorsbüfé is.
-Kivan csukva.
-Miért?-néztem rá értetlenül
-Mert egy randin a fiúnak illik fizetni és nem a lánynak.
-Én modern lány vagyok.
-Szóval engem ősréginek tartassz?Lehet idősebb vagyok a kinézetemnél de nem vagyok 60 éves.-láttam rajta és a hangján is hallottam,hogy megbántottam ami miatt borzasztó bűntudatom lett.
-Sajnálom nem úgy értettem.Milenne ha én fizetném a mozit te pedig a vacsit és étteremben vacsoráznánk?-kérdezte reménykedve.Vett egy pár mély levegőt aztán bólintott és átölelt.
-Bocsáss meg nem akartam veszekedni csak szeretném ha boldog lennél.
-Én boldogvagyok veled.Nem kell ahoz minden nap vacsoráni vinni nekem az tökéletesen elég ha veledlehetek.De nagyon örülö a meghívásnak és mondjuk hetente egyszer vagy kétszer elmehetünk majd, ahogy alakul.-Hosszú csókot váltottunk aztán kimásztunk az ágyból amíg én elmentem zuhanyozni addig ő elment és összedobott valami reggelit magának mivel én mondtam neki hogy szeretném kipróbálni a vadászatot.Amíg ő evett megfgalmazódott egy kérdés a fejemben.
-Jacob kérdezhetek valamit?
-Persze.
-Honnan tudok ennyi mindent a vámpírok életéről vagyis inkább az ,,étrend" részéről?
Jacob teste megfeszült és a kanalat is letette.
-Valami rosszat mondtam?-erre ő csak megrézta a fejét és egy sóhaj után belekezdett.
-Tudod régen a legjobb barátom Bella ideköltözött az apjához és megismerkedett Edward Cullen-nel.Ő vámpír és a családja is.Beleszeretett de ő aztán elhagyta és Bellánnak én voltam a támasza.Én ...beleszerettem Bellába de miután Edward visszajött ugyanúgy folytatódott minden és ő őt választotta.Összeházasodtak és Bella terhes lett....A lényeg az,hogy a Cullen család vegetáriánus vagyis csak állati vérrel táplálkoznak.
Sokat voltam,voltunk Bellával és ezéltal sokmindent megtudtunk róluk.Röviden ennyi.
-De ezt nemértem Bella hogy lett terhes?Egy vámpírtól?És a bab?Bella?
-Ahogy egy ember is terhes lehet de...nemhiszem,hogy felvilágosító órát kéne tartanom.-mosolygott féloldalasan amitől nemkicsit elpirultam.Aztán ismét komoly arcal folytatta.
-Amikor még a nő ember teherbetud esni egy vámpírtól de a szülésbe belehalna.Bellát átváltoztatták rögtön a szülés után és így vámpír lett.A baba gyorsan nőtt de 3 éves korába amikor kinézett úgy 6-nak elrabolták Belláék keresték de azóta senki nem látta.
-Te jó ég.Ez borzalmas.És azóta Belláék nem jöttek vissza?-megrázta a fejét és folytatta az evést.Nagyon sajnáltam Jacobot hiszen a legjobb barátját veszítette el...aki lehet most a helyenmben lenne ha...de nem hiszen Jacob belémvésődött.Az,hogy régen szerette nem jelent semmit.Ugye?
-Azthiszem elmegyek ,,ebédelni".-néztem az órára ami már fél 2 mutatott gaz,hogy nem voltam éhes de át kell szoknom erre a fajta életmódra.
-Elkísérlek.
-Nemkell,szeretnék egyedül menni.Ha majd történne valami elfutok vagy felmészok egy fára.Nem lessz baj.
-De...-éppen tiltakozni akart amikor Billy kigurult a szobából.
-Jacob szeretnék veled beszélni négy szem közt és fontos.
-Apa nem lehetne késöbb?
-Nem ez tényleg fontos.-ézett rám aztán Jacobra.
-Ha valami baj van akkor kiabálj és rohanok.És nagyon vigyázz magadra kérlek.-csókolt meg és öleltmagához szorosan.
-Rendben.Sziasztok.

Jacob szemszög:

Amint kilépett rögtön aggódnikezdetem érte.Ha apa végez úgyis utánamegyek remélem addig nem lessz semmi.
-Miről szeretnél beszélni?ültem le a kanapéra szembe apámmal.
-Bessy...szüleiről.Bessy-t örökbefogadták.
-Tessék!?-ezt nem hiszem el és Bess erről nem is tud?
-Tudom nehéz lessz elfogadnod de mivel a Cullenek visszajönnek tudnod kell.
-Apa ne húzd az agyam inkább mond el gyorsan.
-Bessy...Bella és Edward lánya.-nem hittem el amit hallok.Ez képtelenség nemlehet most mikor kezdett helyrejönni az életem ismét tönkremegy?Ha ezt megtudják a közelébe nem engednek.De én ezt nem hagyom én elöbb voltam vele és elöbb jöttünk össze mint,hogy ők találkoztak volna vele.De állj...
-Te ezt mióta tudod?-kérdeztem rá higgadtan.
-Mióta ideköltözött és kutakodtam egy kicsit de nem mondhattam el.Bessy érdekében.2 év alatt ha nem is te de valaki biztos elmondta volna és míg ez az egész vámpír ügy elő nem jött addig Bessynek csak rosszabb lett volna.
Nem tudtam mit mondani mert beláttam apámnak ismét igazavolt és bármilyen fura számomra is de örülö mert így Bess-nek talán könnyebb lesz.
-Szeretném ha ma este elmonmdanád neki,hogy a Cullenek visszajönnek.
Éppen válaszoltam volna amikor nyílt az ajtó és belépett rajta az életem értelme.
-Sziasztok.
-Szia.Na hogyment?-kérdeztem és közbe alaposan megnéztem volt rajt egy két karcolás és a ruhája is koszos volt.-Jól vagy?
-Igen persze csak még bele kell jönnöm külömbe oda az összes ruhám.-Én emiatt nem aggódok hiszen ha kiderül az igazság Alice vesz egy csomó ruhát neki.
-Megyek készülődök.
-Persze,menj csak.
Két óra múlva már a moziban ültünk és újjab másfél óra múlva már az étteremben.
-Szabad tudnom,hogy miről beszéltél Billy-vel?-kérdezte miközben ettünk.
-Szabad.-végülis tudnia kell.-Cullenék visszajönnek.
-Ez szuper!-kiáltott fel de aztán gyorsal el is hallgatott mikor látta,hogy mindenki minket néz.Legalább ő örül neki.-Te is örülsz nem?
-Persze,hogy örülök.-eröltettem mosolyt az arcomra.Kegyetlen rossz volt,hogy nem mondhattam el neki a teljes igazat.
Kifizettem a vacsorát és indultunk is haza.
-Ma nem tudok maradni...járőröznöm kell.-néztem szomorúan szerelmemre.
-Értem...mikorra érsz haza?-bújt hozzám.Ilyenkor olyan volt mint egy kiscica és ezt is nagyon szerettem benne.
-Reggelre melletted fogok horkolni.-küldtem felé ezer vattos mosolyom legalábbis ezt szokták mondani.
-Szeretlek,elviselem.-csókolt meg aztán befutott a házba és én is megindultam az erdő felé.

2 megjegyzés:

  1. Szia!Nagyon jó lett,és gondoltam hogy ő Edward és Bella lánya,várom a kövit puszi niki

    VálaszTörlés
  2. szia nagyon tetszik a történet és a feji is nagyon jól sikerült!!!:)
    siess a kövivel már nagyon várom

    VálaszTörlés